Известие

Collapse
No announcement yet.

146 ТД въпроси

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от IKL Покажи съобщение
    Дали е 2 или 1,9 не е ли едно и също - 1929

    ---------- Post added at 18:19 ---------- Previous post was at 18:18 ----------



    Баце, за 4000 км/10 мес. нищо не си видял, карай по 2-3000 на месец и после пиши тук.
    Същото е затова съм го написал така.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #17
      Здравейте, нов съм в този форум. Карам Алфа 146 2,0 ТД /така се води мотора - 1926 м3/Карам въпросния автомобил от почти 5 години. Навъртял съм около 130000 км с нея. По двигателя забележки нямам никакви, дори съм го държал на 30000 км без сменено масло. С две думи - "куче марка". Направих ремонт на предницата на около 110000 км/отлично в сравнение с немските машини/. Но винаги има едно но 2 пъти вече сменям задните лагери/заедно с главините са в комплект/, а за чистачките съм сал около 500 лв само за ремонт, като в последствие се оказа, че една платка, а именно тази на релетата под волана в ляво се наводнява и окислява. Няма да се впускам в подробности относно ремонтите. Като цяло и съобразно темата мога да кажа, че лекия автомобил ми се е изплатил до сега. КУПУВАЙ!!! Между другото и в момента за да си отстраня проблема с чистачките се налага да сменя платката на релетата. Искаха ми 160 лв в авто - морга "Ричи" - Стара Загора. Не ги дадох но Ви моля ако имате някаква идея от къде мога да закупя такава на разумна цена ще съм Ви много благодарен.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от ivozl Покажи съобщение
        Здравейте, нов съм в този форум. Карам Алфа 146 2,0 ТД /така се води мотора - 1926 м3/Карам въпросния автомобил от почти 5 години. Навъртял съм около 130000 км с нея. По двигателя забележки нямам никакви, дори съм го държал на 30000 км без сменено масло. С две думи - "куче марка". Направих ремонт на предницата на около 110000 км/отлично в сравнение с немските машини/. Но винаги има едно но 2 пъти вече сменям задните лагери/заедно с главините са в комплект/, а за чистачките съм сал около 500 лв само за ремонт, като в последствие се оказа, че една платка, а именно тази на релетата под волана в ляво се наводнява и окислява. Няма да се впускам в подробности относно ремонтите. Като цяло и съобразно темата мога да кажа, че лекия автомобил ми се е изплатил до сега. КУПУВАЙ!!! Между другото и в момента за да си отстраня проблема с чистачките се налага да сменя платката на релетата. Искаха ми 160 лв в авто - морга "Ричи" - Стара Загора. Не ги дадох но Ви моля ако имате някаква идея от къде мога да закупя такава на разумна цена ще съм Ви много благодарен.
        таблото с бушоните и релетата ли търсиш. виж в раздел "продава" от някой колега. иначе свали двете черни пластмаси под чистачките и почисти дренажните отвори в двата края.
        точка

        Comment


        • #19
          Благодаря още днес ще почистя отворите, но така или иначе трябва да закупя съответното табло за бушоните и релетата. Веднага отиван на "продава".

          Comment

          Working...
          X